Миколаївська селищна рада
Одеська область, Березівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ВИСНОВОК  ПРО  ЕКОЛОГІЧНІ  НАСЛІДКИ

Дата: 14.09.2023 15:23
Кількість переглядів: 227

Фото без опису

ВИСНОВОК  ПРО  ЕКОЛОГІЧНІ  НАСЛІДКИ

Висновок про екологічні наслідки складений  на основі узагальнення матеріалів тому ОВНС в складі робочого проекту, розробленого  на замовлення Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг» у Одеській області.

Замовник робіт – Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг».

Генпроектувальник об’єкту – ФОП «Бондаренко М.А.»

Виконавець ОВНС – ФОП «Єгоращенко В.Б.».

Об'єкт – робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 161726 Миколаївка – Стрюкове – Шабельники - /М-05/,км 2+600 – км 11+680, Одеська область».

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Мета планової діяльності – оптимізація дорожнього руху з підвищенням безпеки руху  та гарантованою охороною навколишнього середовища.

Шлях досягнення мети планової діяльності – відновлення та поліпшення експлуатаційного стану твердого покриття,  влаштування тротуарів, дорожніх знаків  для створення безпечних умов руху автомобільного транспорту та зменшення негативного екологічного впливу на прилеглу територію.

Перелік найзначніших впливів на стан навколишнього середовища:

Під час капітального ремонту площі відбуватиметься наступний вплив на компоненти навколишнього середовища:

– підвищення рівня шуму;

– викиди відпрацьованих газів від будівельної техніки;

– забруднення прилеглих територій пилом.

Під час експлуатації:

– викиди відпрацьованих газів (СО, SO2, NOx, CnHm, сажа);

– транспортний шум.

Підсумки кількісної та якісної оцінки впливів

забруднення атмосферного повітря

В результаті експлуатації автомобільним транспортом ділянок автомобільної дороги в повітряне середовище будуть  потрапляти забруднюючі речовини (ЗР).

В зону впливу об’єкту (600 м – відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) потрапляє житлова забудова смт. Миколаївка (відстань до найближчої житлової забудови не менше 10 м). В межах захисної смуги об’єкту (30 м – відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) та резервно-технологічної смуги (7,5 м – відповідно п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007-2012) житлові будинки відсутні.

 Найближча житлова забудова знаходиться на відстані 10 м.

На основі розрахунків встановлено, що загальний річний об’єм викидів забруднюючих речовин від автотранспорту, який рухатиметься по проїзній частині буде складати:

Назва речовини

г/с

т/рік

Оксид вуглецю

0,1715

5,408838

Діоксид азоту

0,0158

0,498154

Діоксид сірки

0,00136

0,042873

Вуглеводні

0,0270

0,851821

Метан

0,00077

0,024427

Оксид азоту

0,000120

0,003769

Аміак

0,00000187

0,000059

Сажа

0,00133

0,042052

Бенз(а)пірен

0,0000058

0,000182

Всього

0,2179

6,8722

Згідно з п. 5.21 ОНД-86 була визначена доцільність проведення розрахунків розсіювання в атмосферному повітрі для всіх забруднюючих речовин, що викидаються автомобільним транспортом. За результатами встановлено, що розрахунок проводити недоцільно по всім забруднюючим речовинам.

 Викиди забруднюючих речовин при проведенні робіт з капітального ремонту носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при капремонті включають:

– заборону простою техніки з працюючим двигуном;

– застосування закритого транспортування та розвантаження будівельних матеріалів, що пиляться;

– розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;

– забезпечення профілактичного ремонту механізмів;

– регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів;                          

 – зволоження при ущільненні шарів земляного полотна та дорожнього одягу;

– поверхневе зрошення водою з домішкою змотувачів осередків пилоутворення при штильовій і інверсійній погоді.

Шумовий вплив

Для визначення стану акустичного середовища здійснено розрахунок еквівалентного рівня шуму (LАтер) згідно ДСТУ-Н Б В.1.1-33.2013. Розрахункові точки були визначені на відстані 2 м першого ешелону житлової забудови, яка розташована найближче до проїзної частини. Найближча житлова забудова знаходиться на відстані 10,0 м.

Розрахунки показують, що еквівалентні рівні шуму на територіях, що безпосередньо прилягають до житлової забудови смт. Миколаївка, не будуть перевищувати допустимі рівні шуму.

Рівень шуму під час експлуатації об’єкту зменшиться за рахунок:

– використання дорожнього покриття, яке при проїзді транспортного засобу характеризується мінімальним рівнем шуму;

– забезпечення постійної швидкості руху автомобілів (без змін режимів руху).

Вплив на геологічне середовище

При виконанні будівельних робіт з капремонту не прогнозуються зміни геологічного середовища, з обов’язковою умовою дотримання будівельних норм та відповідності проведення робіт проектній документації.

Вплив на водне середовище

Об’єкт не перетинає водних об’єктів, тому вплив на поверхневі води відсутній.

Вплив на ґрунти

 При виконанні земляних робіт не прогнозуються зміни стану ґрунтів.

Значного забруднення прилеглої території свинцем не передбачається в зв’язку з забороною використання етильованого бензину на території України.

Для запобігання подальшої деградації ґрунту та забруднення придорожньої смуги в районі розташування об’єкту, що будується передбачено виконання наступних заходів:

– регулярне механізоване прибирання проїзної частини об’єкту спеціалізованими бригадами служби експлуатації дороги.

Вплив на рослинний і тваринний світ, об’єкти ПЗФ

Вплив на тваринний світ відсутній. Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду відсутній.

Вплив на техногенне середовище

Проектована діяльність здійснюється на техногенній території в межах смуги відведення автодороги з застосуванням сучасних матеріалів що є позитивним впливом на техногенне середовище.

Вплив на соціальне середовище

Належний стан покриття поліпшить умови проїзду та комфорт користувачів автомобільної дороги, підвищить безпеку руху транспорту, та пішохідного руху. Також, покращаться соціальні умови життєдіяльності та покращиться задоволення потреб місцевого населення.

Інформування та ставлення громадськості

Громадськість проінформована про заплановане проведення робіт з капремонту і шляхи його здійснення.

 Скарг та пропозицій від громадськості на адресу генпроектувальника не надходило.

ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА

Замовник бере на себе всі зобов’язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах робіт з капітального ремонту та експлуатації об’єкту, розробленого проектом.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь